FAQ

Moje objednávka byla zamítnuta – musím zadat novou objednávku?
Pokud bude vaše objednávka zamítnuta, náš tým zákaznických služeb vám rád pomůže.

Jak změnit objednávku?
Vaši objednávku lze změnit, dokud nebude váš balíček odeslán. Pro změnu objednávky kontaktujte náš tým zákaznických služeb.

Můžete mi poslat více fotek požadovaného modelu?
Jistě, můžete poslat odkaz nebo celý název produktů zákaznickému servisu a požádat o další obrázky.

Mohu platit kartou VISA/Mastercard?
Doporučujeme lidem, aby používali bitcoiny a Western Union, ale po omezenou dobu zpracováváme karty Paypal/Visa/MasterCards. Pokud jste tuto možnost nenašli, vraťte se jindy a kontaktujte zákaznický servis.

Je váš web bezpečný?
Po objednání vám poskytneme sledovací číslo, zásilku můžete sledovat po celou dobu. Takže si s tím nedělejte starosti. Také všechny vaše osobní údaje, které jste použili na našich stránkách, jsou důvěrné.

Kde mohu vyhledat informace o objednávce, kterou jsem zadal?
Váš e-mail s potvrzením objednávky obsahuje detail vaší objednávky včetně čísla objednávky. Získáte také sledovací číslo, ze kterého můžete sledovat svou objednávku.

Jak dlouho trvá, než balíček dorazí?
Po zadání objednávky ji zpracujeme a expedujeme do 72 hodin. Logistika je obvykle 7-10 dní. Celkem 10-13 dní.

Co mám dělat, když je moje platba kreditní kartou nesprávná?
Pokud při používání kreditní karty k placení dojde k chybě, můžete se vrátit a zadat objednávku znovu a poté objednávku, která nebyla úspěšně zaplacena, zrušit. Můžete kontaktovat společnost, která vydala vaši kreditní kartu, a ověřit si, zda je vaše kreditní karta v dobrém stavu. Pokud jste to nezkusili mnohokrát, kontaktujte nás prosím o pomoc.

Jak mohu zrušit nebo změnit svou objednávku?
Náš online zákaznický servis můžete kontaktovat e-mailem.

Zaručujete mi soukromí?
Ano, garantujeme, že zákazníkům poskytneme bezpečné a spolehlivé online nakupování, a garantujeme absolutní soukromí zákazníků. Snažíme se zajistit vaši důvěrnost.

Můj balíček byl vrácen odesílateli, co mám nyní dělat?
Informace o sledování u některých zákazníků mohou narazit na stav bounce-to-sender. To by znamenalo, že balíček byl nedoručitelný a nyní je odesílán zpět do našeho zařízení.